×

Ваш кошик пустий

Актуальні акційні пропозиції

Гарантія та рекламація

Гарантія надає Покупцеві право на безкоштовну заміну товару або повернення коштів сплачених за товар, який був визнаний не відповідає технічним умовам виробника внаслідок виробничого браку (дефекту).
Гарантійний термін - термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення без- оплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Гарантійний строк обчислюється з дня передачі товару Покупцеві. (Закон України «Про захист прав споживачів»).

Комплекти ременів грм, ролики:

CONTITECH, NTN-SNR, DAYCO, GATES, INA
Комплекти ременів ГРМ, ролики CONTITECH, NTN-SNR, DAYCO, GATES, INA на термін заміни, рекомендований виробником автомобіля, але не більше 6 місяців
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на деталі встановлені без перевірки стану натяжних роликів, шківів і водяного насоса.

Ресори:

LS GERMANY, PSF TES
Ресори LS GERMANY, PSF TES на термін 1 місяця
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на деталі з ознаками перевантаження (зміни в геометрії ресори, деформація, руйнування);
- встановлені без перевірки інших деталей (амортизаторів, відбійників, подушок ресор);
- без надання відповідної відео-фіксації, що підтверджує просідання ресори.

Насос гідропідсилювача керма:

BOSCH, LUK, AUTOTEСHTEILE
BOSCH, LUK, AUTOTEСHTEILE на термін 3 місяці або 8 тис. км пробігу
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- при установці без обов'язкової промивки систем і без заміни робочої рідини відповідної якості і специфікації (відповідно до технологічних вимог виробника).

Деталі зчеплення і маховики:

SACHS, VALEO, LUK
при встановленні комплекту зчеплення, маховика з комплектом зчеплення - 3 місяці або 8 тис. Км пробігу
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- при установці без попередньої перевірки інших деталей зчеплення;
- на деталі з ознаками перегріву, механічних пошкоджень;
- без надання належної відео-фіксації рекламаційного випадку (відео-фіксація проводиться одночасно зі звуковим записи з заведеним двигуном автомобіля, з вичавленим і нескошених зчепленням).

Гальмівна система:

FEBI, ROADHOUSE, MEYLE, FERODO
гальмівні диски FEBI, ROADHOUSE, MEYLE, FERODO - 3 місяці або 8 тис. км пробігу дискові колодки ROADHOUSE, MEYLE, FERODO - 3 місяці або 8 тис. км пробігу
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на деталі встановлені без перевірки стану гальмівної системи (дисків, гідравліки і т.д.);
- на гальмівні колодки, які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;
- на компоненти гальмівної системи, які зазнали перегріву в результаті порушення правил експлуатації або несправності гальмівної системи;
- на гальмівні диски і колодки з нерівномірним зносом.

Амортизатори:

SACHS, BILSTEIN
SACHS, BILSTEIN (при установці двох амортизаторів на вісь, а також з заміною опорних подушок, підшипників, монтажного / сервісного комплекту) - 3 місяці або 8 тис. км пробігу
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- при покупці у Продавця одного амортизатора або при одній амортизатора на одну вісь;
- при установці без попередньої перевірки стану підвіски;

1. Документи, необхідні для розгляду рекламацій

1.1. Для розгляду рекламацій в гарантійний період Покупець зобов'язаний надати Продавцю наступні документи:
  • копію належним чином оформленого наряду-замовлення СТО на уста новлення і зняття запчастини із зазначенням інформації про СТО (назва, адреса, телефон і т.п.), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, номер кузова, пробіг автомобіля);
  • копію накладної або чека згідно з якими рекламаційні запчастина була придбана у Продавця;
  • технічний висновок СТО де встановлювалася запчастина з пів ними даними про автомобілі (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення і на момент зняття запчастини), з описом дефекту запчастини і докладним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля;
  • заповнений Покупцем акт рекламації (затверджений бланк - розміщений на сайті продавця);
  • документ про оплату виконаних на СТО робіт;
  • висновок діагностичного обладнання про відповідну несправності, що відображає код помилки і її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту або фото звіту, або в електронному варіанті) - для елементів електрообладнання вартістю понад 300 грн.;
  • фото, відео - фіксація, яка зможе підтвердити дефект рекламаційного товару.

2. Гарантійні зобов'язання Продавця

2.1. За результатами розгляду рекламації Продавець зобов'язаний:
  • протягом 21 днів з моменту надходження запчастини і всіх необхідних документів надати відповідь Покупцеві. У разі подальшої передачі Продавцем запчастини Виробникові, термін надання відповіді може бути продовжений на строк розгляду рекламації останнім;
  • в разі задоволення рекламації - замінити запчастина на нову аналогічну запчастини того ж виробника (за наявності відповідної деталі на складах компанії), або іншого виробника з урахуванням їх різниці у вартості або повернути Покупцю грошові кошти сплачені за товар. При наявності товару вимога покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом двадцяти одного дня або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога покупця про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви;
  • в разі задоволення рекламації - повернути надану запчастини Покупцеві. Якщо Покупець відмовиться отримувати надану запчастини, або в 14-денний термін з моменту отримання відповіді не займе запчастини у Продавця, останній не несе відповідальність за подальше її зберігання.

3. Підстави для відмови в задоволенні рекламацій

3.1. Продавець має право відмовити Покупцеві в задоволенні рекламаційних вимог в наступних випадках:
  • неправильного підбору запчастини Покупцем (невідповідність запчастин моделі автомобіля);
  • пошкоджені під час монтажу або демонтажу, механічні пошкодження;
  • з механічними пошкодженнями в результаті аварії, недбалої експлуатації, або при спробі самостійного ремонту;
  • запчастин з ознаками перегріву в результаті порушення правил ек сплуатаціі або технології виконання робіт;
  • модифіковані при встановленні (зміна конструкції, геометрії, або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізування і т.д.);
  • з ознаками втручання внаслідок спроб самостійного відновлення, або ремонту гарантійного вузла;
  • які вийшли з ладу в результаті зносу;
  • в разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту;
  • комплектність повернення яких не відповідає комплекту покупки;
  • деталі які використовувалися в важких умовах (спортивні змагання тощо.);
  • передбачених в п. 5 цих Правил;
  • встановлені з порушенням технології виконання ремонтних робіт, в тому числі без заміни супутніх компонентів відповідного вузла, масел, робочих рідин відповідної якості і специфікації (відповідно до технологічних вимог виробника) і т.д.;
  • експлуатуються в поєднанні з компонентами, які не від- повідають конструктивним вимогам виробника або мають незадовільний технічний стан;
  • деталі систем охолодження і кондиціонування при монтажі яких використані матеріали ущільнення не передбачені техно- логічними вимогами виробника (герметик, силікон і т.д.);
  • компресори та радіатори кондиціонерів, які були замінені без обов'язкової промивки систем кондиціонування, заміни фільтра осушувача і інших супутніх компонентів відповідно до вимог виробника і якщо не було надано документів, що підтверджують проведення відповідних робіт (замовлення-наряд, акт виконаних робіт і т. д.);

4. Термін гарантії

4.1. Загальний термін гарантії становить 1 місяць або 3 тис. Км пробігу автомобіля. На окремі групи товарів відповідно до цих Правил встановлюються окремі гарантійні терміни.
  • На деталі встановлені на автомобілях використовуються як таксі (маршрутні таксі), на автомобілях вантажопасажирського перевезення - гарантійний термін не діє.

5. Гарантія від виробника

Назва бренда: Термін гарантії:
Saleri SIL 6 місяців або 40 000 км
Правильна установка деталі: Якщо в комплекті є прокладка, використовувати тільки прок- Ладушка, при її відсутності - герметик. Інструкція при установці в комплекті. Обов'язкова заміна якісної охолоджуючої рідини.
METALCAUCHO 3 місяця
HC-CARGO 3 місяця
HATTAT 3 місяця
NFC Europe 3 місяця
GOODREM 3 місяця
BREDA LORETT 3 місяця
ASAM 3 місяця
BGA 3 місяця

6. Повернення товару належної якості

6.1. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, не встановлювався і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром. Претензії, по цілісності, комплектності, а також невідповідності отриманого товару до скоєного замовлення, приймаються Продавцем не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання цього товару Покупцем.